Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- Współpraca przy produkcji sesji zdjęciowych i produkcji contentu (lookbook, editorial,packshoty),
- Wparcie działu marketingu w realizacji projektów PR
- Analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji, szukanie nowych, nieszablonowych rozwiązań
- Wsparcie działu marketingu w bieżących pracach administracyjnych
- Nadzór nad poprawnością danych na stornie korporacyjnej marki
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
- Posiada min.1 rok doświadczenia zawodowego w dziale marketingu lub w agencji reklamowej/PR,
- Posiada doświadczenie w branży fashion,
- Bardzo dobrze potrafi zarządzać swoim czasem pracy,
- Bardzo dobrze zna J. angielski w mowie i piśmie (poziom min. B2/C1),
- Identyfikuje się z branżą fast fashion,
- Podchodzi z pasją i entuzjazmem do rozwoju w branży,
- Jest otwarta na tworzenie i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań,
- Potrafi myśleć w sposób kreatywny i nieszablonowy,
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
- Świadczenia dodatkowe - współfinansujemy pakiet medyczny oraz kartę Multisport,
- Kupony zniżkowe do naszych sklepów,
- Rozbudowaną platformę szkoleniową,
- Możliwość obcowania z modą w przyjaznej atmosferze.
Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).