zmień miasto
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:239617

Specjalista ds. obsługi klienta



Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.

Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta 
 Miejsce pracy: Gdańsk

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
  • bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
  • bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
  • procesowanie zgłoszeń trudnych,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
  • wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
  • analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
  • posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością,
  • jest odporna na stres,
  • charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
  • bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
OFERUJEMY:
  • stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
  • ciekawą pracę w zespole e-commerce,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.
System pracy - zmianowy, pomiędzy 8 a 19 od poniedziałku do piątku i dyżurujące soboty - od 9 do 17.




Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).




Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder.

Dzięki sieci ponad 1600 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.


Asystent/ka działu logistyki e-commerce
 Miejsce pracy: Gdańsk



Specjalista ds. obsługi klienta
  Miejsce pracy: Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
  • bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
  • bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
  • procesowanie zgłoszeń trudnych,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
  • wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
  • analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
  • posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością,
  • jest odporna na stres,
  • charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
  • bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
OFERUJEMY:
  • stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
  • ciekawą pracę w zespole e-commerce,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.

System pracy - zmianowy, pomiędzy 8 a 19 od poniedziałku do piątku i dyżurujące soboty - od 9 do 17.

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama