zmień miasto
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:234373

Staż w Zespole Helpdesk



Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.

Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:

Staż w Zespole Helpdesk
 Miejsce pracy: Gdańsk

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Pomoc we wsparciu informatycznym pracowników firmy,
  • Pomoc w przygotowywaniu oraz konfiguracji sprzętu komputerowego dla pracowników firmy.

WYMAGANIA:
  • Studenci kierunków technicznych, informatycznych,
  • Chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT, 
  • Dyspozycyjność w wymiarze min. 20h/tygodniowo (preferowana dostępność 40h/tygodniowo), 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, 
  • Dbałość o szczegóły.
OFERUJEMY:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale IT (helpdesk),
  • 3-miesięczny płatny staż.






Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).



Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder.

Dzięki sieci ponad 1600 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 20 tys. osób.


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Staż w Zespole Helpdesk
 Miejsce pracy: Gdańsk


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Pomoc we wsparciu informatycznym pracowników firmy,
  • Pomoc w przygotowywaniu oraz konfiguracji sprzętu komputerowego dla pracowników firmy.

WYMAGANIA:
  • Studenci kierunków technicznych, informatycznych,
  • Chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT, 
  • Dyspozycyjność w wymiarze min. 20h/tygodniowo (preferowana dostępność 40h/tygodniowo), 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, 
  • Dbałość o szczegóły.
OFERUJEMY:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale IT (helpdesk),
  • 3-miesięczny płatny staż.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praktyki i Staże

Praktyki i Staże w branży

Praktyki i Staże na stanowisku

FB dlaMaturzysty.pl reklama