Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Staż w Zespole Helpdesk
Miejsce pracy: Gdańsk
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Pomoc we wsparciu informatycznym pracowników firmy,
- Pomoc w przygotowywaniu oraz konfiguracji sprzętu komputerowego dla pracowników firmy.
WYMAGANIA:
- Studenci kierunków technicznych, informatycznych,
- Chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT,
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 20h/tygodniowo (preferowana dostępność 40h/tygodniowo),
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Dbałość o szczegóły.
OFERUJEMY:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale IT (helpdesk),
- 3-miesięczny płatny staż.
Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder.
Dzięki sieci ponad 1600 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 20 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Staż w Zespole Helpdesk
Miejsce pracy: Gdańsk
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Pomoc we wsparciu informatycznym pracowników firmy,
- Pomoc w przygotowywaniu oraz konfiguracji sprzętu komputerowego dla pracowników firmy.
WYMAGANIA:
- Studenci kierunków technicznych, informatycznych,
- Chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT,
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 20h/tygodniowo (preferowana dostępność 40h/tygodniowo),
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Dbałość o szczegóły.
OFERUJEMY:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale IT (helpdesk),
- 3-miesięczny płatny staż.