Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
- bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
- procesowanie zgłoszeń trudnych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
- wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
- analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
- cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością,
- jest odporna na stres,
- charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
- bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
OFERUJEMY:
- stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
- ciekawą pracę w zespole e-commerce,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.
Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder.
Dzięki sieci ponad 1600 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.
Asystent/ka działu logistyki e-commerce
Miejsce pracy: Gdańsk
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
- bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
- procesowanie zgłoszeń trudnych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
- wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
- analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
- cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością,
- jest odporna na stres,
- charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
- bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
OFERUJEMY:
- stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
- ciekawą pracę w zespole e-commerce,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.
System pracy - zmianowy, pomiędzy 8 a 19 od poniedziałku do piątku i dyżurujące soboty - od 9 do 17.