Konferencje - Z życia Uczelni

MEDIA–BIZNES–KULTURA. Pomorze 2015 – czwarta edycja międzynarodowej konferencji

2015-10-05 09:59:04 | Gdańsk

Naukowcy, ludzie mediów i kultury, przedstawiciele biznesu, specjaliści PR oraz studenci  i doktoranci dyskutować będą o tak aktualnych w obszarze mediów tematach, jak język mediów, etyka i prawo mediów, media a rynek czy też media w życiu społecznym, kulturze i polityce.

Międzynarodowa Konferencja MEDIA – BIZNES – KULTURA. POMORZE 2015 odbędzie się na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego po raz czwarty.  Poprzednie edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem studentów, środowiska naukowego i mediów.

ZAPRASZAMY!

Czas – 8-9 października 2015, otwarcie konferencji o godz. 10.00
Miejsce – Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk ul. Bażyńskiego 4
Organizator – Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Aktualne informacje oraz program na stronie: www.mediabizneskultura.ug.edu.pl

W ramach konferencji odbędą się sesje plenarne i obrady w czterech sekcjach tematycznych: Media a rynek;  Język mediów; Media w społeczeństwie i kulturze; Media w  polityce. Po raz pierwszy będzie można wziąć udział w skierowanych do studentów i wszystkich zainteresowanych panelach dyskusyjnych z udziałem ekspertów:
1. Rola rzecznika prasowego w organizacji – oczekiwania i możliwości; koordynator dr Beata Czechowska-Derkacz (UG)
2. Odpowiedzialny pracodawca, partner, sąsiad – CSR w strategiach firm; koordynatorzy dr Monika Białek (UG), Tomasz Smorgowicz (Pracodawcy Pomorza)

W konferencji udział wezmą medioznawcy, przedstawiciele biznesu z kraju i za granicy, teoretycy i praktycy. W roli prelegentów wystąpią także studenci, którym zadedykowany został panel „Młodzi o mediach, biznesie i kulturze”.

Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej, zagranicznej monografii naukowej.

Dr Małgorzata Łosiewicz, zastępca dyrektora ds. dziennikarstwa Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, współorganizatorka konferencji:
Problematyka mediów, ich związki, przemiany oraz oddziaływanie na biznes, język, kulturę czy społeczeństwo, podejmowana jest coraz częściej w badaniach naukowych, a także dyskusjach prowadzonych na gruncie gospodarczym, politycznym i kulturowym. Nieustające zainteresowanie mediami oraz interdyscyplinarny charakter ogółu zagadnień stwarza nowe wyzwania dla analizy z pewnością atrakcyjnej, ale i trudnej w badaniu materii. Szczególnym wyzwaniem mogą tu być rewolucyjne zmiany spowodowane rozwojem technologii, których efektem jest przeobrażenie dotychczasowych mediów i planowanego charakteru ich odbioru, gdzie toczy się nieustanna walka o pozyskanie uwagi adresata. Taki stan rzeczy uzasadnia potrzebę wymiany poglądów i doświadczeń w szerokim gronie osób, podejmujących dyskusję na temat technologicznych, kulturowych i rynkowych procesów.

PATRONAT HONOROWY:
Marszałek Senatu Rzeczypospoiltej Polskiej Bogdan Borusewicz
Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk
Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz
Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski

PATRONAT MEDIALNY:
Telewizja Gdańska
Radio Gdańsk
„Rzeczpospolita”
„Polska. Dziennik Bałtycki”
Trójmiasto.pl
„Forum Akademickie”
„Gazeta Uniwersytecka”
Radio MORS UG
Portal CDN UG
Naukowe Koło Radiowców UG

PARTNERZY KONFRENCJI:
Grupa LOTOS S.A.
Renault Zdunek
Olivia Business Centre
Kopoczyński. Adwokaci i Radcowie Prawni
Agencja Martis Consulting
Pracodawcy Pomorza
Europejskie Centrum Solidarności
Gdańsk Convention Bureau
Wydawnictwo Novaeres
Koło Naukowe Public Relations „Inspiar”
Agencja 102 Studio

 

 

IP/JM

Słowa kluczowe: konferencja, media, biznes, kultura, uniwersytet gdański
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Inspiring Solutions
Inspiring Solutions, czyli o zastosowaniu IT w biznesie

Wydarzenie organizowane jest przez studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Studencki Festiwal Informatyczny
Nadchodzi 19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego

SFI w Krakowie już w dniach 4-6 Kwietnia 2024!

Polecamy
"Doświadczenia i trendy HR - praktyczne zastosowania" - konferencja ekspercka na WSAiB w Gdyni Gdynia

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni zaprasza na wydarzenie gdzie praktycy branży HR opowiedzą o swoich doświadczeniach.

Startup Art. 2020 - informacje o Konferencji, Shakerze, Warsztatach i Demo Day

Powraca program, dzięki któremu artyści będą mogli dowiedzieć się, jak zmienić swoją pasję w pełen sukcesów biznes!

Ostatnio dodane
Inspiring Solutions
Inspiring Solutions, czyli o zastosowaniu IT w biznesie

Wydarzenie organizowane jest przez studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Popularne
Zobacz, jak złoÅźyć podanie i zrezygnować ze studiÃłw!
Jak zrezygnować ze studiów? - Wzór podania i skreślenie z listy studentów

Zobacz, jak złożyć podanie i zrezygnować ze studiów!

Wzór umowy najmu
Wzór umowy najmu

Zobacz wzór umowy najmu! Wystarczy uzupełnić dane i gotowe!

Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!
Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!

Najlepsze kierunki studiów realizowane na uczelniach w całej Polsce zostały wyłonione do specjalnego dofinansowania z nowej dotacji projakościowej.