zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243114

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Zespół Infolinii













Twoja praca będzie polegać na:
  • telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących,
  • realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach),
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku,
  • budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami ,
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
  • zależy Ci na tym, by zdobyć doświadczenie w bankowości
  • chcesz być najlepszy i pracować z najlepszymi w branży
  • jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną
  • dobrze czujesz się pracując w zespole
  • pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office
  • masz doświadczenie w pracy w contact center(jeśli go nie masz, to wszystkiego 
  • nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym)
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dowolnym wymiarze lub umowę zlecenie z elastycznym harmonogramem
  • atrakcyjny system premiowy
  • ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta
  • system szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole
  • możliwość pracy ze znajomymi (za każde skuteczne polecenie pracownika dodatkowo Cię nagrodzimy)
  • dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Zespół Infolinii)
top
PRACUJĄC W ALIOR BANK BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • Obsługę klientów indywidualnych  i firmowych w ramach połączeń przychodzących,
  • Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych,
  • Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy,
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
PRACA W ZESPOLE INFOLINII JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center –(jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama