Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY.
Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. informatyki – Helpdesk
Miejsce pracy: Gdańsk
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy (również w języku angielskim),
- Bieżące utrzymanie systemów informatycznych,
- Administrowanie siecią lokalną.
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz sprzętu PC,
- Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WAN),
- znajomość zagadnień związanych z sieciami VPN,
- Chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT,
- Komunikatywność i zdolności interpersonalne,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole i miłej atmosferze,
- Zdobywanie doświadczenia zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie,
- Poznawanie nowych technologii,
- Podnoszenie kwalifikacji i szkolenia.