ID:245473
Specjalista ds. obsługi klienta
LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.
Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem oraz sklepami stacjonarnymi (e-mail, telefon, chat, social media)
- Współpraca z odrębnymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi,
uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
- Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
- Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Świadczenie serwisu przy utrzymaniu określonych KPI
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA
- Posiada doświadczenie w obsłudze klienta
- Sprawnie organizuje pracę własną, jest dokładna i skrupulatna
- Charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą i rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi
- Biegle obsługuje komputer (w tym pakietu MS Office)
- Posiada pozytywne nastawienie i zaangażowanie w pracę
- Jest gotowa do pracy w systemie zmianowym (08:00-16:00 oraz 11:00-19:00) oraz w soboty (09:00-17:00)
- Ma doświadczenie w pracy w Contact Center (dodatkowy atut)
- W stopniu komunikatywnym posługuje się językiem angielskim (dodatkowy atut)
OFERUJEMY:
- Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
- Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
- Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
- Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
- Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
- Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
- Programy wolontariatu pracowniczego
- Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej
Opublikowane przez:
LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.
Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem oraz sklepami stacjonarnymi (e-mail, telefon, chat, social media)
Współpraca z odrębnymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi,uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
Świadczenie serwisu przy utrzymaniu określonych KPI
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA
Posiada doświadczenie w obsłudze klienta
Sprawnie organizuje pracę własną, jest dokładna i skrupulatna
Charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą i rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi
Biegle obsługuje komputer (w tym pakietu MS Office)
Posiada pozytywne nastawienie i zaangażowanie w pracę
Jest gotowa do pracy w systemie zmianowym (08:00-16:00 oraz 11:00-19:00) oraz w soboty (09:00-17:00)
Ma doświadczenie w pracy w Contact Center (dodatkowy atut)
W stopniu komunikatywnym posługuje się językiem angielskim (dodatkowy atut)
OFERUJEMY:
Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
Programy wolontariatu pracowniczego
Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej
Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Opublikowane przez: