ID:240665
Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 25 lat z sukcesem działa
w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY.
Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.
W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy
dla ponad 25 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)
Miejsce pracy:
Gdańsk
Twoim zadaniem będzie:
- bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
- bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
- procesowanie zgłoszeń trudnych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
- wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
- analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
Szukamy osoby, która:
- biegle posługuje się językiem węgierskim, niemieckim lub rumuńskim,
- posiadaja doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
- cechuje się wysoka kulturą osobistą i komunikatywnością,
- jest odporna na stres,
- charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
- bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
Oferujemy:
- stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
- ciekawą pracę w zespole e-commerce,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.
Opublikowane przez:
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 25 lat z sukcesem działa
w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami:
RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY.
Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.
W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy
dla ponad 25 tys. osób.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)
Miejsce pracy:
Gdańsk
Twoim zadaniem będzie:
bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
procesowanie zgłoszeń trudnych,
współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.
Szukamy osoby, która:
biegle posługuje się językiem węgierskim, niemieckim lub rumuńskim,
posiadaja doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
cechuje się wysoka kulturą osobistą i komunikatywnością,
jest odporna na stres,
charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).
Oferujemy:
stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
ciekawą pracę w zespole e-commerce,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.
Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Opublikowane przez: