Targi Pracy i Edukacji w Gdyni
2012-03-20 16:48:24 | GdyniaW dniach 26-28 marca 2012 r. w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni przy ul. Kieleckiej 7 (Wzgórze św. Maksymiliana) odbędą się Targi Pracy i Edukacji. Wstęp wolny.
* Codziennie w godzinach od 10.00 do 14.00 czynne będą stoiska wystawiennicze, na których pomorskie firmy oraz firmy doradztwa personalnego prezentować będą oferty pracy, m.in. w bankowości, ubezpieczeniach, w służbach mundurowych, w branży nieruchomości, finansach i in. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy: Metrohouse&Partnerzy, WKU Gdynia, Integra, Flandria, Fiesta Finanse, Aegon, PZU, Geoban, Arla Global Financial Services, Kredyt Bank, Nordapress, ING, Meritum Bank, Congressio, Thomson Reuters oraz Sony Pictures, a także firmy rekrutacyjne Hays Poland, Easy Job, Manpower.
* Przez trzy dni targowe odwiedzający targi będą mogli uczestniczyć w spotkaniach z pracodawcami. Szczegółowy harmonogram spotkań z pracodawcami znajduje się poniżej. Przedstawiciele konkretnych firm opowiadać będą o tym, jak wygląda praca w danej organizacji, jak przebiega proces rekrutacyjny i jakich specjalistów firma poszukuje. Będzie to doskonała okazja, aby zapoznać się z warunkami kariery u konkretnego pracodawcy oraz przekazać swoje dokumenty aplikacyjne. Na spotkania zapraszają firmy: Sony Pictures, Ergo Hestia, Hays, Thomson Reuters, Metrohouse, LPP, AEGON Polska, Manpower.
* W poniedziałek na indywidualne rozmowy zapraszają doradcy zawodowi. Będzie okazja, aby uzyskać poradę na temat gdzie szukać skutecznie pracy, jak wypełnić dokumenty aplikacyjne, jak realizować swoją karierę zawodową.
* W ramach targów odbywać się będą także bezpłatne szkolenia, które prowadzą trenerzy oraz doradcy personalni i biznesowi. Harmonogram i tematy szkoleń znajdują się poniżej. Na szkolenia, ze względu na limit miejsc, obowiązują zapisy: tel. 58 660 74 18, e-mail: abk@wsaib.pl – w treści proszę podać imię, nazwisko oraz rodzaj szkolenia.
Więcej informacji na temat Targów Pracy i Edukacji znajduje się na stronie www.wsaib.pl
ip