zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:246597

Koordynator ds. inwentaryzacji (Gdańsk, Poznań, Szczecin)

Numer referencyjny: a0t4H00000WJJXmQAP

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator ds. inwentaryzacji (Gdańsk, Poznań, Szczecin)
Miejsce pracy: Gdańsk, Poznań, Szczecin

Obowiązki:
  • bezpośredni nadzór inwentaryzacji na podległym regionie obejmującym północną Polskę,
  • koordynacja pracy liderów inwentaryzacji,
  • aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych z potencjalnymi klientami,
  • dbanie o relacje z aktywnymi klientami,
  • zarządzanie regionem i kilkuosobowym zespołem o strukturze rozproszonej,
  • dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległych pracowników,
  • odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
  • raportowanie do kadry zarządzającej.
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętności koordynacyjne,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • otwartość na częste podróże służbowe.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej organizacji nastawionej na rozwój,
  • atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet premiowy uzależniony od realizacji budżetu,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
  • realny wpływ na możliwość rozwoju podległego działu.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. inwentaryzacji (Gdańsk, Poznań, Szczecin)

Miejsce pracy: Gdańsk, Poznań, Szczecin

Obowiązki:
- bezpośredni nadzór inwentaryzacji na podległym regionie obejmującym północną Polskę,
- koordynacja pracy liderów inwentaryzacji,
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych z potencjalnymi klientami,
- dbanie o relacje z aktywnymi klientami,
- zarządzanie regionem i kilkuosobowym zespołem o strukturze rozproszonej,
- dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległych pracowników,
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
- raportowanie do kadry zarządzającej.

Wymagania: 
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności koordynacyjne,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- otwartość na częste podróże służbowe.

Oferujemy: 
- pracę w stabilnej organizacji nastawionej na rozwój,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet premiowy uzależniony od realizacji budżetu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
- realny wpływ na możliwość rozwoju podległego działu.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama