zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:245473

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: LPP SA

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: woj. pomorskie, Gdańsk

Data publikacji: 2019-02-28

 

Branża: Internet / E-Commerce, Obsługa klienta, Obsługa klienta / Sprzedaż, Sieci Handlowe, Moda / Odzież

Rodzaj: Praca stała

LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.

Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.

Specjalista ds. obsługi klienta
  Miejsce pracy: Gdańsk


Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Opublikowane przez:
HRlink system rekrutacji on-line
LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.

Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.

Specjalista ds. obsługi klienta   Miejsce pracy: Gdańsk TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem oraz sklepami stacjonarnymi (e-mail, telefon, chat, social media)
Współpraca z odrębnymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi,uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
Świadczenie serwisu przy utrzymaniu określonych KPI


SZUKAMY OSOBY, KTÓRA

Posiada doświadczenie w obsłudze klienta
Sprawnie organizuje pracę własną, jest dokładna i skrupulatna
Charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą i rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi
Biegle obsługuje komputer (w tym pakietu MS Office)
Posiada pozytywne nastawienie i zaangażowanie w pracę
Jest gotowa do pracy w systemie zmianowym (08:00-16:00 oraz 11:00-19:00) oraz w soboty (09:00-17:00)
Ma doświadczenie w pracy w Contact Center (dodatkowy atut)
W stopniu komunikatywnym posługuje się językiem angielskim (dodatkowy atut)


OFERUJEMY:

Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
Programy wolontariatu pracowniczego
Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej




Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career Opublikowane przez:

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama