zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:240665

Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)

Firma: LPP SA

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: woj. pomorskie, Gdańsk

Data publikacji: 2018-06-05

 

Branża: Obsługa klienta, Obsługa klienta / Sprzedaż, Sieci Handlowe, Moda / Odzież

Rodzaj: Praca stała

Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 25 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY.

Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)
  Miejsce pracy: Gdańsk


Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Opublikowane przez:
HRlink system rekrutacji on-line
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 25 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SINSAY. Dzięki sieci ponad 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)   Miejsce pracy: Gdańsk Twoim zadaniem będzie:

bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego,
bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
procesowanie zgłoszeń trudnych,
współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności),
wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego,
analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta.


Szukamy osoby, która:

biegle posługuje się językiem węgierskim, niemieckim lub rumuńskim,
posiadaja doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane),
cechuje się wysoka kulturą osobistą i komunikatywnością,
jest odporna na stres,
charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością,
bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office).


Oferujemy:

stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym,
ciekawą pracę w zespole e-commerce,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP.




Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career Opublikowane przez:

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama