zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:245520

Specjalista ds.obsługi klienta (język rumuński, łotewski, węgierski, słowacki lub czeski)

Firma: LPP S.A

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: woj. pomorskie, Gdańsk

Data publikacji: 2019-03-04

 

Branża: Obsługa klienta, Obsługa klienta / Call Center, Obsługa klienta / Sprzedaż, Sieci Handlowe, Moda / Odzież

Rodzaj: Praca stała

LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób. Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.

Specjalista ds.obsługi klienta (język rumuński, łotewski, węgierski, słowacki lub czeski)
  Miejsce pracy: Gdańsk


Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career
Opublikowane przez:
HRlink system rekrutacji on-line
LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób. Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.

Specjalista ds.obsługi klienta (język rumuński, łotewski, węgierski, słowacki lub czeski)   Miejsce pracy: Gdańsk TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

Bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego
Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji
Tłumaczenie i korekta językowa treści stron internetowych
Procesowanie zgłoszeń trudnych
Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności)
Wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego
Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta


SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

Biegle posługuje się językiem rumuńskim, łotewskim, węgierskim, słowackim lub czeskim
W stopniu podstawowym komunikuje się w jęz. polskim lub angielskim
Posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
Cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
Jest odporna na stres
Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
Bardzo dobrze zna obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)


OFERUJEMY:

Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
Programy wolontariatu pracowniczego
Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej




Jeśli interesują Cię inne wyzwania wejdź na www.lppsa.com/career Opublikowane przez:


Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama