ID:258488
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim i rozwijaj się z razem z nami!
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów znanej marki na rynku
- udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów
- obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania
- profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy
- elastyczny grafik pracy
- rozwój zawodowy, możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- swobodny dress code i świetną atmosferę
Oczekujemy:
- znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
- otwartości na pracę również w weekendy
- silnej orientacji na Klienta i umiejętności budowania relacji
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
Opublikowane przez:
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim i rozwijaj się z razem z nami!
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów znanej marki na rynku
udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów
obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu
Oferujemy:
atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania
profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy
elastyczny grafik pracy
rozwój zawodowy, możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia
możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
swobodny dress code i świetną atmosferę
Oczekujemy:
znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
otwartości na pracę również w weekendy
silnej orientacji na Klienta i umiejętności budowania relacji
wysokiej kultury osobistej
umiejętności pracy w zespole
Opublikowane przez: