Opis
Przydatność monitorowania informacji z mediów na temat organizacji (instytucji/przedsiębiorstw), branż i problemów będzie tematem ogólnopolskiej konferencji „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”.
Prezentacje i dyskusja dotyczyć będą miedzy innymi kluczowych zagadnień związanych z badaniem medialnego efektu działań organizacji na rynku i możliwości wykorzystania danych do dalszego efektywnego funkcjonowania. Wśród zaproszonych gości są specjaliści z wielu dziedzin – praktycy wykorzystujący na co dzień badania w PR.
Celem konferencji jest zaprezentowanie wybranych zagadnień dotyczących monitoringu mediów, stosowanych metod, a także weryfikacji danych i ich przydatności w różnych sektorach gospodarki. W roli prelegentów wystąpią zarówno przedstawiciele instytucji publicznych, jak i firm komercyjnych – rzecznicy prasowi, dyrektorzy działów PR, koordynatorzy projektów PR - osoby na co dzień współpracujące z mediami, reprezentujące Peugeot Polska, Provident Polska, Telma Communications Agency, Uniwersytet Gdański i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.