Jak wygląda rekrutacja
Rekrutacja w Stefczyk Finanse odbywa się kilkuetapowo. W zależności od tego na jakie stanowisko chcesz aplikować, mogą pojawić się niewielkie różnice. Poniżej przedstawiamy etapy procesu rekrutacji:
ETAP 1
Wstępna selekcja nadesłanych zgłoszeń
Analizujemy nadesłane dokumenty (CV + list motywacyjny) pod kątem wymagań zawartych w ogłoszeniu. W celu potwierdzenia lub uzupełnienia informacji zawartych w CV, specjalista HR może skontaktować się z Tobą telefonicznie.
ETAP 2
Rozmowa rekrutacyjna
Kolejnym krokiem jest rozmowa rekrutacyjna, która w zależności od stanowiska może mieć kilka etapów. Rozmowę mogą prowadzić specjaliści HR i menadżerowie zespołów. Spotkanie jest doskonałą okazją, umożliwiającą Ci zaprezentowanie dotychczasowego doświadczenia i umiejętności. Jest okazją do uzyskania informacji na temat stanowiska, na które aplikujesz, zakresu obowiązków oraz innych informacji, które są Ci niezbędne do podjęcia decyzji o dalszej współpracy.
ETAP 3
Rozpoczęcie współpracy
Jeżeli spodobamy się sobie nawzajem - rozpoczniemy współpracę. Po prostu.
ETAP 4
Informacja zwrotna
Dokładamy wszelkich starań, aby Kandydat, po każdym etapie rekrutacji otrzymał informację zwrotną na temat wyników rozmowy.