Jak mówić, by nas słuchano?
2010-03-10 14:50:38 | GdańskZnana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce można znaleźć rzetelną, podana w przystępny sposób wiedzę, która sprawi, że nasze relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze.
Podstawy pozytywnej komunikacji, wiedza na temat konstruowania czytelnego przekazu, podstawowe informacje o cechach dobrego słuchacza. To świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi.
Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta, to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Iwona Majewska-Opiełka - trener liderów, mówca motywacyjny, sycholog-doradca rozwoju osobowości, autorka książek. Autorka unikatowego programu szkoleń opartych na świadomym wpływaniu na podświadomość, doskonaleniu własnego charakteru oraz kształtowania życia w zgodzie z
życiowym posłannictwem.
JAK MÓWIĆ, BY NAS SŁUCHANO Psychologia pozytywnej komunikacji.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
IP