I po pikniku...
2010-08-17 14:21:09 | GdyniaPodczas regat w ramach kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" załoga Zbigniewa Kani zdobyła tytuł Mistrza Polski w klasie Delphia 24 One Design. Emocjom sportowym towarzyszyły liczne atrakcje przewidziane dla uczestników pikniku i regat „PGNiG Bezpiecznie nad wodą".
„Regaty zorganizowane podczas tego weekendu możemy zaliczyć do wyjątkowo udanych" - Adam Liszkiewicz, pomysłodawca i organizator kampanii - „Wyniki wyścigów sprawiają, że najbliższe regaty w Mrągowie będą szczególnie ciekawym wydarzeniem żeglarskim".
Sternik załogi zwycięskiego jachtu, Zbigniew Kania, jest ambasadorem kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą", a dobra forma w Gdyni zapewniła mu prowadzenie w klasyfikacji „PGNiG Bezpiecznie nad wodą Delphia Cup 2010". Drugie miejsce zajął jacht Venti Quatro Computec S.A. ze sternikiem Maciejem Gałązką, trzecie miejsce należało do załogi Ford Kuga ze sternikiem Andrzejem Czapskim.
Niedzielny piknik w Gdyni gościł Złotą Olimpijską Wioślarską Czwórkę Podwójną z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, której członkowie podobnie jak Zbigniew Kania są ambasadorami kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Adam Korol, Michał Jeliński, Marek Kolbowicz i Konrad Wasielewski rozmawiali z fanami, rozdawali autografy i brali udział w dekoracji uczestników regat. „Bardzo się angażujemy w tę kampanię, ponieważ niesie ona za sobą cenne wartości, takie jak bezpieczeństwo, ekologia, aktywny i zdrowy tryb życia. „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" to edukacja, wiele atrakcji, ale także niezapomniane emocje sportowe i żeglarskie" - Adam Korol.
Piknik i regaty w Gdyni przyciągnęły nie tylko miłośników żeglarstwa, ale także całe rodziny. Kampania szczególnie dba o najmłodszych, to właśnie z myślą o nich Gazownia Gdańska przygotowała Strefę Zabawy z elementami edukacji ekologicznej, zaś pomysłowy show Konrada 'Kony' Czarkowskiego bawił wszystkich, bez względu na wiek. Istotnym filarem kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" jest szeroko pojęta kultura wypoczynku, która obejmuje ekologię, a symbolem tego elementu kampanii są zielone ogródki pozostawiane w każdym mieście, w którym odbywa się piknik. W Gdyni „Zielona Strefa PGNiG" została odsłonięta przez Radosława Dudzińskiego, Wiceprezesa ds. Strategii PGNiG i Adama Liszkiewicza, organizatora i pomysłodawcę kampanii.
Jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni był sobotni koncert zespołu Feel. „Cieszymy się, że po raz kolejny gościmy w Trójmieście. Szacuje się, że piknik „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" i koncert zespołu Feel zgromadził na gdyńskiej plaży około 17 tysięcy osób." - Anetta Stawińska, Kierownik Działu Promocji PGNiG - „Kampania to jednak nie tylko rozrywka, nad Bałtykiem mamy doskonałe warunki do przeprowadzenia pokazów ratownictwa i warsztatów pierwszej pomocy przedmedycznej, które są bardzo wartościowym elementem programu „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Szkolenia i pokazy ratownictwa w Gdyni zostały przeprowadzone przez Sopockie WOPR i Falck. Podczas dwóch dni pikniku rozdawano także karty ICE (In Case of Emergency), które znacznie ułatwiają kontakt z najbliższymi poszkodowanego.
21 i 22 sierpnia odbędzie się już szósty piknik „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Kampania przeniesie się na Mazury - do Mrągowa.
Najbliższa odsłona kampanii będzie miała szczególny wymiar, ponieważ zbiega się z rocznicą tzw. białego szkwału, który miał miejsce na Mazurach w 2007 roku i był bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia działań edukacyjnych w ramach „PGNiG Bezpiecznie nad wodą".
Strona internetowa kampanii: http://www.pgnbezpiecznienadwoda.pl/
ip