Wiadomości - Artykuły

I po pikniku...

2010-08-17 14:21:09 | Gdynia

 Podczas regat w ramach kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" załoga Zbigniewa Kani zdobyła tytuł Mistrza Polski w klasie Delphia 24 One Design. Emocjom sportowym towarzyszyły liczne atrakcje przewidziane dla uczestników pikniku i regat „PGNiG Bezpiecznie nad wodą".

„Regaty zorganizowane podczas tego weekendu możemy zaliczyć do wyjątkowo udanych" - Adam Liszkiewicz, pomysłodawca i organizator kampanii - „Wyniki wyścigów sprawiają, że najbliższe regaty w Mrągowie będą szczególnie ciekawym wydarzeniem żeglarskim".

Sternik załogi zwycięskiego jachtu, Zbigniew Kania, jest ambasadorem kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą", a dobra forma w Gdyni zapewniła mu prowadzenie w klasyfikacji „PGNiG Bezpiecznie nad wodą Delphia Cup 2010". Drugie miejsce zajął jacht Venti Quatro Computec S.A. ze sternikiem Maciejem Gałązką, trzecie miejsce należało do załogi Ford Kuga ze sternikiem Andrzejem Czapskim.

Niedzielny piknik w Gdyni gościł Złotą Olimpijską Wioślarską Czwórkę Podwójną z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, której członkowie podobnie jak Zbigniew Kania są ambasadorami kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Adam Korol, Michał Jeliński, Marek Kolbowicz i Konrad Wasielewski rozmawiali z fanami, rozdawali autografy i brali udział w dekoracji uczestników regat. „Bardzo się angażujemy w tę kampanię, ponieważ niesie ona za sobą  cenne wartości, takie jak bezpieczeństwo, ekologia, aktywny i zdrowy tryb życia. „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" to edukacja, wiele atrakcji, ale także niezapomniane emocje sportowe i żeglarskie" - Adam Korol.

Piknik i regaty w Gdyni przyciągnęły nie tylko miłośników żeglarstwa, ale także całe rodziny. Kampania szczególnie dba o najmłodszych, to właśnie z myślą o nich Gazownia Gdańska przygotowała Strefę Zabawy z elementami edukacji ekologicznej, zaś pomysłowy show Konrada 'Kony' Czarkowskiego bawił wszystkich, bez względu na wiek. Istotnym filarem kampanii „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" jest szeroko pojęta kultura wypoczynku, która obejmuje ekologię, a symbolem tego elementu kampanii są zielone ogródki pozostawiane w każdym mieście, w którym odbywa się piknik. W Gdyni „Zielona Strefa PGNiG" została odsłonięta przez Radosława Dudzińskiego, Wiceprezesa ds. Strategii PGNiG i Adama Liszkiewicza, organizatora i pomysłodawcę kampanii.

Jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni był sobotni koncert zespołu Feel. „Cieszymy się, że po raz kolejny gościmy w Trójmieście. Szacuje się, że piknik „PGNiG Bezpiecznie nad wodą" i koncert zespołu Feel zgromadził na gdyńskiej plaży około 17 tysięcy osób." - Anetta Stawińska, Kierownik Działu Promocji PGNiG - „Kampania to jednak nie tylko rozrywka, nad Bałtykiem mamy doskonałe warunki do przeprowadzenia pokazów ratownictwa i warsztatów pierwszej pomocy przedmedycznej, które są bardzo wartościowym elementem programu „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Szkolenia i pokazy ratownictwa w Gdyni zostały przeprowadzone przez Sopockie WOPR i Falck. Podczas dwóch dni pikniku rozdawano także karty ICE (In Case of Emergency), które znacznie ułatwiają kontakt z najbliższymi poszkodowanego.

21 i 22 sierpnia odbędzie się już szósty piknik „PGNiG Bezpiecznie nad wodą". Kampania przeniesie się na Mazury - do Mrągowa.

Najbliższa odsłona kampanii będzie miała szczególny wymiar, ponieważ zbiega się z rocznicą tzw. białego szkwału, który miał miejsce na Mazurach w 2007 roku i był bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia działań edukacyjnych w ramach „PGNiG Bezpiecznie nad wodą".

Strona internetowa kampanii: http://www.pgnbezpiecznienadwoda.pl/

ip

Słowa kluczowe: pgnig bezpiecznie nad wodą piknin gdynia relacja wydarzenie
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
17. edycja Young Design 2024: rozstrzygnięcie konkursu i nagrody [FOTO]

Konkurs Young Design to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń dla młodych projektantów w Polsce.

Gwiezdne Wojny w Muzeum Uzbrojenia: Spotkanie z militarnym wymiarem sagi [FOTO]

Wędrówka przez galaktykę: Od starożytnych bitew po współczesne inspiracje.

Polecamy
MediaMarkt Do usług
Dobry sprzęt to nie wszystko. Rośnie popularność usług na rynku elektroniki użytkowej

Pandemia sprawiła, że klienci sklepów z nowymi technologiami zmienili swoje oczekiwania.

M-Tarcza antyinflacyjna
Tarcza antyinflacyjna na elektronikę w MediaMarkt

Do 19 lipca w sklepach marki klienci znajdą ponad tysiąc najpopularniejszych urządzeń w cenach co najmniej 15% niższych.

Polecamy
Ostatnio dodane
17. edycja Young Design 2024: rozstrzygnięcie konkursu i nagrody [FOTO]

Konkurs Young Design to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń dla młodych projektantów w Polsce.

Popularne
Nagrody Darwina, czyli top 20 najgłupszych śmierci
Nagrody Darwina, czyli top 20 najgłupszych śmierci

Niektórzy swoją bezmyślnością przyczyniają się do poprawy puli genów ludzkości, eliminując z niej… samych siebie.

Dawaj mnie te Trzy Cytryny, czyli wigilia w Radomiu
Dawaj mnie te Trzy Cytryny, czyli wigilia w Radomiu

Tegoroczna Wigilia na radomskim deptaku to doskonały przykład polskiego buractwa oraz cebulactwa. Kto jeszcze nie widział tego filmu?

Największe miasta studenckie w Polsce
Największe miasta studenckie w Polsce

Przyglądamy się miastom, w których jest najwięcej studentów.